راهکار مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی
نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات بسته شغلی شرکت های دکوراسیون داخلی ارائه خواهد شد.
- می توان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو، پروژه های مختلف شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد تعریف شده ارتباط دهیم.
- با توجه به اینکه شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی کالاهای مرتبط با هر پروژه مانند رنگ، کاغذ دیواری، پارکت و … را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند، می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار، کالاها را وارد انبار نموده و کالاهایی را که برای استفاده در یک پروژه خاص از انبار خارج و یا برای یک پروژه مصرف میشوند، در نرم افزار با استفاده از فاکتور خروج کالا با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.
- در نهایت در نرم افزار گزارش صورت وضعیت هزینه و درآمد هر پروژه قابل رویت و بهره برداری می باشد.
- ضمنا امکان تهیه گزارش از مرکز هزینه و درآمد به تفکیک سرفصل ها امکان پذیر میباشد.
با توجه به نوع فعالیت شرکتهای دکوراسیون داخلی، دسته بندی و گروه بندی بر اساس برند، مدل و نوع میباشد که این مطلب در نرم افزار از طریق تعریف گروه های اصلی و فرعی میسر خواهد بود.
امکان تعریف ده میلیون کالا در منو تعریف کالا وجود دارد، که از جمله امکانات دیگر این منو میتوان به ورود مشخصات فنی کالا و تعیین نقطه سفارش (حداقل و حداکثر موجودی کالا در انبار) اشاره نمود.
امکان صدور فاکتورهای خریدو فروش و مرجوعی ها
به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتورها بصورت نقد، نسیه، چک، کارتخوان و ثبت تخفیفات و سند هر فاکتور به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار انجام میگیرد.
در نرم افزار هلو این امکان وجود دارد که با استفاده از پوز بانکی، نحوه مراودات مالی را ثبت کرد و نیز می توان گزارشات مربوط به آن را به صورت مجزا تهیه نمود.
امکان ارتباط هزینه ها و درآمدها به مراکز مربوطه در نرم افزار به دو شکل ممکن می باشد:
۱- امور مالی اتوماتیک
به منظور سهولت در ثبت اسناد حسابداری طراحی شده است که میتوان اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت به و دریافت از طرف حساب و … را به صورت اتوماتیک با درج مبلغ در نرم افزار ثبت نمود. به همراه استفاده از امکان پرداخت به … و دریافت از … در امور مالی اتوماتیک امکان ارتباط دادن این دریافتی و پرداختی ها به مراکز هزینه و درآمد مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.
میتوان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو پروژه های مختلف شرکت های دکوراسیون داخلی را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد مورد نظر ارتباط داد.
با توجه به اینکه شرکت های دکوراسیون داخلی، کالاهای مرتبط با پروژه را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند، می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار، کالاها را وارد انبار نموده و کالایی را که در پروژه استفاده می شود با استفاده از فاکتور خروجی با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.
ارائه امکانات و گزارشات متنوعی در زمینه انبار از جمله کاردکس ریالی، تعدادی، گزارش عملکرد کالاها، وضعیت انبار و …
- ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
- صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
- محاسبه راس فاکتور
- گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
- معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
- معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
- گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
- صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
- استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
- گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
- گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
- گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
- گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
- گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
- ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
- اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
- راس چک (زمانی و ریالی)