راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر
نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات بسته شغلی فروشگاه های لوازم التحریر ارائه خواهد شد.
- صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی ها به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتور: نقد، نسیه، چک، کارت خوان و تخفیف و ثبت اتوماتیک سند فاکتور ها
- امکان طراحی فاکتور با سلیقه مشتری
- نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالا در فروشگاه و انبار
- امکان جستجوی سریع کالا با استفاده از بارکد خوان
- چاپ بارکد به همراه قیمت،کد و سایر مشخصات کالا به جهت کالاها که فاقد بارکد خوان می باشند
- امکان تعریف پک محصولات لوازم التحریر از طریق مونتاژ کالاها براساس انتخاب مشتری
- امکان تجزیه یک کالا به چند کالا
- اعلام سررسید و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
- نمایش گزارش سود در بازه های زمانی متفاوت، بدهکار و بستانکاری اشخاص به همراه گزارشات متنوع و جامع دیگر
با توجه به تنوع مدلها در فروشگاههای لوازم التحریر میتوان این تنوع را از طریق معرفی گروههای اصلی و فرعی و نام کالا در نرم افزار هلو پوشش داد.
می توان با استفاده از امکان ثبت فاکتورصدور، انواع فاکتور های خرید، فروش، مرجوعی ها و سند مربوط به آنرا در نرم افزار ثبت نمود.
یکی از بارزترین نکات و مزایای نرم افزار هلو، امکان ثبت نحوه تسویه فاکتورها و ثبت اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک میباشد، به نحوی که پس از تایید اولیه فاکتور، نحوه تسویه آن نمایان و پس از ثبت نحوه تسویه حساب فاکتور، اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک درج میگردد.
با استفاده از امکان تعریف فرمول می توان جهت مونتاژ لوازم التحریر فرمول تعریف نمود و طبق فرمول مونتاژ را انجام داد.
امور مالی اتوماتیک
به منظور سهولت در ثبت اسناد حسابداری طراحی شده است که میتوان اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت و … از طرف حساب به صورت اتوماتیک با درج مبلغ در نرم افزار ثبت نمود.
با استفاده از این امکان میتوان چکهای دریافتی و پرداختی را مدیریت نمود.
با استفاده از این امکان میتوانیم برای هر کالا بارکد چاپ نماییم و بصورت برچسب برروی پوشاک بچسبانیم و در زمان صدور فاکتور با استفاده از بارکد خوان کالای مورد نظر را در فاکتور جستجو و ثبت نماییم.
ارائه امکانات و گزارشات متنوعی در زمینه انبار از جمله کاردکس ریالی، تعدادی، گزارش عملکرد کالاها، وضعیت انبار و …
نمایش موجودی کالا با امکان انتخاب انبارهای مختلف

- ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
- صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
- محاسبه راس فاکتور
- گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
- معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
- معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
- گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
- صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
- استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
- گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
- گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
- گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
- گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
- گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
- ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
- اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
- راس چک (زمانی و ریالی)