قوانین فروشگاه اینترنتی سراج سبز
کاربر گرامی وب سایت سراج سبز؛ لطفاً موارد زیر را برای استفاده بهتر از امکانات سراج سبز با دقت مطالعه کنید.
ورود شما به قسمت عضویت وب‌سایت سراج سبز هنگام خرید ، استفاده از برنامه‌های تخفیف و سایر امکانات سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمام شرایط ، قوانین و امکانات فروشگاه اینترنتی سراج سبز است . ثبت سفارش شما در هر زمان هم به معنای پذیرفتن کامل تمام شرایط و قوانین سراج سبز از سوی شماست .
قوانین عمومی استفاده از فروشگاه اینترنتی سراج سبز
همه قوانین و اصول فروشگاه اینترنتی سراج سبز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است . از سوی دیگر اعضای سایت نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با عضویت سایت خواهند بود . اگر زمانی قوانین ، امکانات و سرویس‌های فروشگاه اینترنتی سراج سبز دچار تغییر شوند ، تغییرات در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهند شد . استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرفتن کلیه تغییرات است .
سیاست‏‌ های رعایت حریم شخصی
سراج سبز حریم خصوصی کاربران خود را محترم شمرده و بر حفظ اطلاعات شخصی آنها تاکید ویژه‌ای دارد . شما برای خرید محصولات سراج سبز نیاز به ایجاد حساب کاربری (کیف پول شخصی) دارید . حسابی که اطلاعات شخصی شما را دریافت می‌کند . اما نگران نباشید ، تمامی اطلاعات شما از اسرار خانواده سراج سبز است . شماره تماس ، آدرس و ایمیل شما برای ارسال درست محصولات و خدمات پس از فروش آنها مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند . ایمیل شما تنها در صورتی‌که علاقمند باشید برای ارسال خبرنامه سراج سبز استفاده خواهد شد تا از این طریق بیشتر و بهتر با شما در تماس باشیم . ناگفته نماند هر زمان که بخواهید امکان انصراف از دریافت خبرنامه وجود خواهد داشت.
سراج سبز در قبال خریداران چه تعهداتی دارد ؟
درصورتی‌که در مدت زمان اعلام شده کالا را دریافت نکردید می‌توانید تمام مبلغ پرداخت شده را پس بگیرید .
درصورتی‌که کالای سفارش داده شده با کالای دریافت شده متفاوت باشد کالا قابل استرداد است .
تمامی محصولاتی که در سراج سبز معرفی می‌شوند اعم از نام برند و مشخصات آن حقیقی و دقیق بوده درصورت اثبات تقلبی بودن کالا ، قابلیت بازپس‌گیری آن وجود دارد
سراج سبز رعایت حریم شخصی کاربران را از مسئولیت‌های اصلی خود می‌داند . لطفا با مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید .