در این پست برای شما میخواهیم عملکرد نرم افزار هلو در یک مشاوره املاک رو بررسی کنیم با ما همراه باشید با

راهکار مشاغل بنگاه مشاورین املاک

نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …)، انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانزه سازی اصناف، برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات مورد نیاز املاک ارائه خواهد شد.

 
امکانات مورد نیاز املاک

با توجه به نحوه کار بنگاهها در زمان عقد قرارداد اجاره و یا فروش ملک و … میتوانید در نرم افزار هلو موارد مختلف را بعنوان کارهای خدماتی تعریف نمایید (اجاره آپارتمان، فروش زمین، فروش آپارتمان و …)
بطور مثال: برای ثبت مالی اجاره یک ملک میتوانید در صدور فاکتور ضمن انتخاب “اجاره آپارتمان” و درج مبلغ آن با توجه به مبلغ معامله، کارمزد آنرا ۰٫۵% برای موجر و ۰٫۵% برای مستاجر فاکتور نمایید و با انتخاب مشاور مربوطه درصد و یا مبلغ متعلق به مشاور را نیز درج مینمایید.
بعد از تایید فاکتور، نحوه تسویه میبایست درج گردد (نقد، نسیه، چک، تخفیف، کارت خوان) بعد از تایید نحوه تسویه نرم افزار اتوماتیک سند مربوطه را درج مینماید.
– برای ثبت هزینه ها نیز میتوانید با استفاده از منوی امور مالی اتوماتیک بدون داشتن اطلاعات حسابداری با کمک نرم افزار، هزینه و درآمد و … را درج نمایید و یا در صورت پرداخت کمیسون مشاورین از این قسمت اقدام نمایید.
– در قسمت گزارشات کلیه گزارشات از قبیل کمیسون مشاورین، بدهکاران، بستانکاران، درآمد بنگاه، چکهای پاس نشده و … قابل رویت میباشد.
نحوه فعالیت صنف املاک

با توجه به نحوه کار بنگاهها مبنی بر عقد قرارداد اجاره و یا فروش ملک و … میتوانید در نرم افزار هلو موارد مختلف را بعنوان کارهای خدماتی تعریف نمایید. (اجاره آپارتمان، فروش زمین، فروش آپارتمان و …)
کار خدماتی فوق الذکر هیچ مبلغ خاصی ندارد و متناسب با هر معامله در فاکتور مبلغ ذکر میشود.

 
خدمات
 
 
 

ثبت مالی اجاره

برای ثبت مالی اجاره یک ملک میتوانیم با استفاده از منوی صدور فاکتور ضمن انتخاب اجاره آپارتمان، کارمزد خدمات مربوطه را با توجه به مبلغ معامله، (۵%) برای موجر و (۵%) مستاجر فاکتور نماییم و با انتخاب مشاور مربوطه درصد و یا مبلغ متعلق را به حساب بستانکاری مشابه درج نمایید.

 
محاسبه-پورسانت
 

نحوه تسویه حساب

بعد از تایید فاکتور، منوی نحوه تسویه باز میگردد که میتوانید به انحای مختلف: نقد، نسیه، چک، تخفیف و کارت خوان تسویه فاکتور را درج نمایید. بعد از تایید نحوه تسویه، نرم افزار بصورت اتوماتیک سند مربوطه را درج مینماید.

 
امور-مالی
 

ثبت انواع امور مالی

برای ثبت هزینه ها نیز میتوانید با استفاده از منوی امور مالی اتوماتیک بدون داشتن اطلاعات حسابداری با کمک نرم افزار هزینه و درآمد و … را درج نمایید و یا در صورت پرداخت کمیسون مشاورین از این قسمت اقدام نمایید.

 
امور-مالی-1
 
 

گزارشات

درقسمت گزارشات کلیه گزارشات از قبیل مشاورین، بدهکاران، بستانکاران، درآمد بنگاه، چکهای پاس نشده و … قابل رویت می باشد.

 
گزارشات
 
 

به همراه امکانات دیگری در راهکار مشاغل بنگاه مشاورین املاک از قبیل :
  • ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  • صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
  • محاسبه راس فاکتور
  • گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
  • معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
  • معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
  • گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
  • صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  • گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
  • گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  • گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  • ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
  • اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
  • راس چک (زمانی و ریالی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست