در این پست برای شما میخواهیم عملکرد نرم افزار هلو در یکشرکت پیمانکاری رو بررسی کنیم با ما همراه باشید باراهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری

راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری

نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف، برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات مورد نیاز صنف پیمانکاری ارائه خواهد شد.
امکانات مورد نیاز شرکت های پیمانکاری
 
با توجه به پروژه ای بودن شرکت های پیمانکاری
– امکان تعریف پروژهای متفاوت با عنوان مرکز هزینه و درآمد
می توان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو پروژه های مختلف شرکت های پیمانکاری را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد تعریف شده ارتباط داد.
– با توجه به اینکه شرکت های پیمانکاری کالاهای مرتبط با پروژه را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار کالاها را وارد انبار نموده و کالایی را که در پروژه استفاده می شود با استفاده از فاکتور خروجی با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.
– در نهایت در نرم افزار گزارش صورت هزینه و درآمد هر پروژه قابل رویت و بهره برداری می باشد.
– ضمنا امکان تهیه گزارش از مرکز هزینه و درامد به تفکیک سرفصل ها امکان پذیر میباشد.
 
روش کار برای شرکت های پیمانکاری

با توجه به پروژه ای بودن شرکت های پیمانکاری، امکان تعریف پروژه های متفاوت با عنوان مرکز هزینه و درآمد به همراه اختصاص کد وجود دارد.

 
راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
 

امکان ارتباط هزینه ها و درآمدها

تعریف مرکز هزینه جدید

راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری

امکان ارتباط هزینه ها و درآمدها به مراکز مربوطه در نرم افزار به دو شکل ممکن می باشد:
۱- امور مالی اتوماتیک:
با استفاده از امکان پرداخت به … و دریافت از … در امور مالی اتوماتیک، امکان ارتباط دادن این دریافتی و پرداختی ها به مراکز هزینه و درآمد مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
۲- صدور سند غیر اتوماتیک:
می توان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو، پروژه های مختلف شرکتهای پیمانکاری را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد مورد نظر ارتباط داد.
راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
با توجه به اینکه شرکت های پیمانکاری، کالاهای مرتبط با پروژه را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار، کالاها را وارد انبار نموده و کالایی را که در پروژه استفاده می شود با استفاده از فاکتور خروجی با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.

راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
 
راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری

امکان تهیه گزارش از مرکز هزینه و درآمد

با توجه به نیاز پیمانکاران، برای تهیۀ گزارش تفکیک شده از مراکز هزینه در نرم افزار این امکان قرار داده شده است. امکان تهیۀ گزارش میان بازه های تاریخ و همچنین نمایش ریز عملکردها و مشخص نمودن هر سرفصل امکان پذیر است.

راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
 
 

نمونه چاپی گزارش مرکز هزینه ها
راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
به همراه امکانات دیگری از قبیل در راهکار مشاغل شرکت های پیمانکاری
  • ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  • صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
  • محاسبه راس فاکتور
  • گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
  • معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
  • معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
  • گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
  • صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  • گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
  • گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  • گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  • ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
  • اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
  • راس چک (زمانی و ریالی)

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستا گرام  یا کانال تلگرام ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست