در این پست برای شما میخواهیم عملکرد نرم افزار هلو در یک  فروشگاه عطاری و داروهای گیاهی رو بررسی کنیم با ما همراه باشید با

راهکار مشاغل فروشگاه های عطاری     

نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات فروشگاه های عطاری ارائه خواهد شد.

 

امکانات مورد نیاز  فروشگاه عطاری
با توجه به عملکرد عطاری ها مبنی بر خرید داروهای گیاهی به صورت عمده و فروش آنها به صورت جزیی برای این شغل نسخه های تولیدی نرم افزار هلو پیشنهاد میگردد.

  • امکان تبدیل گیاهان دارویی در واحدهای بزرگ به واحدهای کوچکتر
  • صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی ها به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتور: نقد، نسیه، چک، کارت خوان و تخفیف و ثبت اتوماتیک سند فاکتورها
  • نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالاها در انبار
  • اعلام سررسید اتوماتیک و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
  • نمایش گزارش سود در بازه های زمانی متفاوت، بدهکار و بستانکاری اشخاص، به همراه گزارشات متنوع و جامع دیگر.
گروه بندی و معرفی محصول در نرم افزار هلو
با توجه به نوع فعالیت فروشگاههای عطاری، دسته بندی و گروه بندی بر اساس برند، مدل و نوع میباشد که میتوان این موارد را از طریق گروه اصلی و گروه فرعی ایجاد نمود.

 
طبقه بندی

تعریف کالا
در نرم افزار امکان تعریف ده میلیون کالا در گروه بندی اصلی، فرعی، نام کالا وجود دارد که در این منو میتوان مشخصات فنی کالا و نقطه سفارش (حداقل و حداکثر موجودی کالا در انبار) را تعریف نمود.

 
 
کالا

ثبت فاکتور
صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی ها به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتورها بصورت نقد، نسیه، چک، کارت خوان و ثبت تخفیفات و سند هر فاکتور بصورت اتوماتیک توسط نرم افزار درج میگردد.

 
ثبت فاکتور
 

نمونه چاپی فاکتور

در فاکتور فروش، مشخصات کالا از جمله نام کالا، تعداد، بهاء و قیمت نهایی مشخص می شود. امکان ورود توضیحات و تنظیم فاکتور از طریق منوی تنظیمات وجود خواهد داشت.

 
 
خرید

نمونه فیش پرینت

در نرم افزار امکان صدور و چاپ فیش پرینت در سایز ۸٫۶ سانتی متر امکان پذیر است. شایان ذکر است نرم افزار هلو امکان اتصال به پرینترهای فیش پرینت برای تهیه این نوع پرینت را در اختیار دارد.
 

فیش    پرینتر
 

منوی ثبت سند فاکتور

یکی از بارزترین نکات و مزایای نرم افزار هلو، امکان ثبت نحوه تسویه فاکتورها و ثبت اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک میباشد، به نحوی که پس از تایید اولیه فاکتور، نحوه آن نمایان و پس از ثبت نحوه تسویه حساب فاکتور، اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک درج میگردد.

 
منوی ثبت سند
 

امور مالی اتوماتیک

به منظور سهولت در ثبت اسناد حسابداری طراحی شده است که میتوان اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت و … از طرف حساب به صورت اتوماتیک با درج مبلغ در نرم افزار ثبت نمود.

 

اتوماتیک
 

گزارش موجودی کل انبار
دسترسی به گزارشات موجودی انبار در یک منو، که از آن جمله میتوان به موجودی اول دورۀ کل انبار، کاردکس ریالی و تعدادی یک کالای خاص و موجودی کل انبار منتهی به تاریخ اشاره نمود.
 
عمومی

کل انبار
 

گزارش موجودی کالا بر حسب انبارهای مختلف

 
موجودی

نمایش موجودی کالا با امکان انتخاب انبارهای مختلف

گزارش موجودی کالا
 

به همراه امکانات دیگری در راهکار مشاغل فروشگاه های عطاری از قبیل :
  • ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  • صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
  • محاسبه راس فاکتور
  • گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
  • معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
  • معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
  • گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
  • صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  • گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
  • گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  • گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  • ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
  • اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
  • راس چک (زمانی و ریالی)

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست