راهکار مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. راهنمای مشاغل
  4. chevron_right
  5. راهکار مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی
 در این پست برای شما میخواهیم عملکرد نرم افزار هلو در یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رو بررسی کنیم با ما همراه باشید با

راهکار مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی

نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات بسته شغلی شرکت های دکوراسیون داخلی ارائه خواهد شد.

 

با توجه به قبول طراحی دکوراسیون داخلی شرکت ها، منازل، فروشگاه ها و … می توان این موارد را به عنوان پروژه در نظر گرفت.

  • می توان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو، پروژه های مختلف شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد تعریف شده ارتباط دهیم.
  • با توجه به اینکه شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی کالاهای مرتبط با هر پروژه مانند رنگ، کاغذ دیواری، پارکت و … را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند، می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار، کالاها را وارد انبار نموده و کالاهایی را که برای استفاده در یک پروژه خاص از انبار خارج و یا برای یک پروژه مصرف میشوند، در نرم افزار با استفاده از فاکتور خروج کالا با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.
  • در نهایت در نرم افزار گزارش صورت وضعیت هزینه و درآمد هر پروژه قابل رویت و بهره برداری می باشد.
  • ضمنا امکان تهیه گزارش از مرکز هزینه و درآمد به تفکیک سرفصل ها امکان پذیر میباشد.

 

گروه بندی و معرفی محصول در نرم افزار هلو

با توجه به نوع فعالیت شرکتهای دکوراسیون داخلی، دسته بندی و گروه بندی بر اساس برند، مدل و نوع میباشد که این مطلب در نرم افزار از طریق تعریف گروه های اصلی و فرعی میسر خواهد بود.
 

کالا
تعریف کالا در نرم افزار هلو

امکان تعریف ده میلیون کالا در منو تعریف کالا وجود دارد، که از جمله امکانات دیگر این منو میتوان به ورود مشخصات فنی کالا و تعیین نقطه سفارش (حداقل و حداکثر موجودی کالا در انبار) اشاره نمود.

تعریف کالا

ثبت فاکتور

امکان صدور فاکتورهای خریدو فروش و مرجوعی ها

 
فاکتور

نمونه فاکتور
 
 
 
به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتورها بصورت نقد، نسیه، چک، کارتخوان و ثبت تخفیفات و سند هر فاکتور به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار انجام میگیرد.

 
امورمالی
 
 
پوز

پوز بانکی (POS)

در نرم افزار هلو این امکان وجود دارد که با استفاده از پوز بانکی، نحوه مراودات مالی را ثبت کرد و نیز می توان گزارشات مربوط به آن را به صورت مجزا تهیه نمود.

 

روش کار نرم افزار  هلو برای شرکت دکوراسیون داخلی
با توجه به پروژه ای بودن شرکتهای دکوراسیون داخلی، امکان تعریف پروژه های متفاوت با عنوان مرکز هزینه و درآمد به همراه اختصاص کد وجود دارد.

 
مراکز هزینه

امکان ارتباط هزینه ها و درآمدها

امکان ارتباط هزینه ها و درآمدها به مراکز مربوطه در نرم افزار به دو شکل ممکن می باشد:
۱- امور مالی اتوماتیک
به منظور سهولت در ثبت اسناد حسابداری طراحی شده است که میتوان اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت به و دریافت از طرف حساب و … را به صورت اتوماتیک با درج مبلغ در نرم افزار ثبت نمود. به همراه استفاده از امکان پرداخت به … و دریافت از … در امور مالی اتوماتیک امکان ارتباط دادن این دریافتی و پرداختی ها به مراکز هزینه و درآمد مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.
 

امورمالی اتوماتیک

میتوان با بهره گیری از امکان مرکز هزینه و درآمد در نرم افزار هلو پروژه های مختلف شرکت های دکوراسیون داخلی را تعریف و سندهای مرتبط با این پروژه ها را به مرکز هزینه و درآمد مورد نظر ارتباط داد.
 
ثبت سند موقت

۲- صدور سند غیر اتوماتیک
با توجه به اینکه شرکت های دکوراسیون داخلی، کالاهای مرتبط با پروژه را خرید و در پروژه های خود استفاده می نمایند، می توان با استفاده از فاکتور خرید در نرم افزار، کالاها را وارد انبار نموده و کالایی را که در پروژه استفاده می شود با استفاده از فاکتور خروجی با سرفصل خاص با نام پروژه مورد نظر از انبار خارج نمود.

 
فاکتور ضایعات
 
فاکتور ضایعات 1

امکان تهیه گزارش از مرکز هزینه و درآمد
با توجه به نیاز شرکت های دکوراسیون داخلی، برای تهیۀ گزارش تفکیک شده از مراکز هزینه در نرم افزار این امکان قرار داده شده است. امکان تهیۀ گزارش میان بازه های تاریخ و همچنین نمایش ریز عملکردها و مشخص نمودن هر سرفصل امکان پذیر است.

امکان تهیه گزارش
 

نمونه چاپی گزارش مرکز هزینه ها
گزارش2
گزارش انبار

ارائه امکانات و گزارشات متنوعی در زمینه انبار از جمله کاردکس ریالی، تعدادی، گزارش عملکرد کالاها، وضعیت انبار و …

 
وضعیت انبار 3
 
گزارش4
وضعیت انبار

به همراه امکانات دیگری در راهکار مشاغل طراحی دکوراسیون داخلی از قبیل :
  • ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  • صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
  • محاسبه راس فاکتور
  • گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
  • معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
  • معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
  • گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
  • صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  • گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
  • گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  • گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  • ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
  • اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
  • راس چک (زمانی و ریالی)
[products columns=”4″ orderby=”title” order=”” ids=”4413, 4414, 4415, 4590″]
guest
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x