در این نوشته به آموزش نحوه فعال نمودن تخفیف در امور مالی نرم افزار هلو می پردازیم . این امکان در بعضی موارد کاربرد های خاصی دارد
به طور مثال زمانی که نیاز دارید مانده حساب یک مشتری رو بدون دریافت وجه صفر کنید
جهت استفاده از امکان فعال / غیرفعال کردن تخفیف در امور مالی فاکتور ، حتما از جدید ترین نسخه ی برنامه استفاده نمایید . در این صورت از طریق منوی تنظیمات مدیریتی / تنظیمات نرم افزار / فاکتور / مالی ،گزینه ی ” امکان تغییر مبلغ تخفیف پس از محاسبه ی مالیات و عوارض” افزوده میگردد.

آموزش امور مالی اتوماتیک در نرم افزار هلو

فعال نمودن تخفیف در امور مالی نرم افزار هلو
 
امیدواریم این پست کارساز بوده باشد.در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات و نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .
 

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • امیدرضا رستگاری
    آذر 26, 1396 4:48 ب.ظ

    واقعا عالی بود ممنونم به جوابم رسیدم

    پاسخ
  • سلام.
    ممنون از زحمات شما
    سوال داشتم درباره تخفیف در فاکتور خرید
    اگر بطور مثال در آبان خریدی انجام دهم و کالاهایی را با 5 درصد تخفیف خریداری کنم. حالا در دی ماه خریدی دیگر از همان فروشنده و همان کالاها انجام بدم ولی با 10 درصد تخفیف. این درصد تخفیف جدید رو چطور باید وارد فاکتور کنم و آیا برای فروش کالاها دچار مشکل میشم؟
    ممنون

    پاسخ
    • سلام . وقت بخیر .
      شما در هر فاکتور خرید میتوانید مقدار تخفیف را لحاظ کنید و مقدار آن مرتبط با فروش نیست .برای ثبت مقدار تخفیف در پنجره امور مالی در کادر تخفیف میتوانید مقدار را وارد کنید .

      پاسخ
  • خدا رفتگانت رو بیامرزه

    پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران
    تفاوت تخفیف در امور مالی با تخفیف در سطر فاکتور در چیه!؟
    اگر یک میزان تخفیف رو در یک از این دو اعمال کنیم آیا احتیاج هست که در دیگری هم اعمال شود!؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست