اگر در زمان تهیه بک آپ پیغام خطا در تهیه نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو در این پست به آموزش رفع پیغام خطا در تهیه نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو می پردازیم
اگر هنگام بستن نرم افزار پیغام خطای “خطا در خروج ” و یا “خطا در تهیه نسخه پشتیبان ، ممکن است مسیر بکاپ پر شده باشد “ظاهر شود؟

بیشتر بخوانید
عدم نمایش منوی تهیه و بازیابی کپی پشتیبان در نرم افزار هلو

لطفا موارد ذیل را بررسی بفر مایید :
۱- در مسیر نصب نرم افزار :
(روی آیکن نرم افزار راست کلیک کرده و properties را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target برای ویندوز های xp و گزینه open find location برای ویندوز سون یا ویستا را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید . )
محتویات پوشه temp و tempbackup را حذف نمایید .
۲- در مسیر نصب ویندوز :
داخل پوشه windows یک پوشه به نام temp موجود است لطفا محتویات آن را نیز حذف نمایید .
ممکن است برخی موارد در این مسیر حذف نگردد
۳- در یکی از درایو هایی که فضای آن خیلی پر نشده باشد یک پوشه جدید ایجاد نموده و نام آن را ۱ بگذارید .
۴- در نرم افزار در منوی تنظیمات مدیریتی ، تنظیمات نرم افزار ، تنظیمات عمومی ، در قسمت مسیر ذخیره و باز یابی اطلاعات ، درایوی که در آن پوشه ۱ را ایجاد نموده اید و سپس پوشه ۱ را انتخاب نموده و تایید نمایید ، مشکل بر طرف می گردد .

بیشتر بخوانید
نحوه تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو

پیغام خطا در تهیه نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو

امید است این آموزش برای شما کار بردی بوده باشد .
در صورت نیاز می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.
همچنین می توانید برای کسب محتوای آموزشی به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .
 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست