در این پست به رفع خطای عدم نمایش منوی تهیه و بازیابی کپی پشتیبان در نرم افزار هلو می پردازیم.

عدم نمایش منوی تهیه و بازیابی کپی پشتیبان در نرم افزار هلو

اگر منوی تهیه و بازیابی کپی پشتیبان در منوی امکانات اطلاعات پایه یا اطلاعات اول دوره مشاهده نمی شود
و انتهای برنامه هم گزینه ای جهت تهیه نسخه پشتیبان نیست :
۱ – در صورتی که نرم افزار شما تک کاربره میباشد ،
لطفا در مسیر نصب نرم افزار فایل متنی initprg .ini را حذف نموده و مجدد نرم افزار را اجرا نمایید
۲- اگر از نرم افزار تحت شبکه استفاده مینمایید،
لطفا در مسیر نصب نرم افزار فایل setup را اجرا نموده و مطابق با تنظیمات سرور آن را مجددا بازنویسی کنید.
همچنین می توانیدبرای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست