در این پست برای شما میخواهیم عملکرد نرم افزار هلو در یک فروشگاه لوازم التحریر رو بررسی کنیم با ما همراه باشید با

راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر

نرم افزار هلو بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعیها و …) انبارداری، حسابداری، چک و بانک جهت کمک به مکانیزه سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی طراحی کرده که در ادامه توضیحات تفسیری در رابطه با امکانات بسته شغلی فروشگاه های لوازم التحریر ارائه خواهد شد.

 
 
 

نحوه عملکرد فروشگاه های لوازم التحریر
  • صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی ها به همراه انتخاب نحوه تسویه فاکتور: نقد، نسیه، چک، کارت خوان و تخفیف و ثبت اتوماتیک سند فاکتور ها
  • امکان طراحی فاکتور با سلیقه مشتری
  • نمایش موجودی تعدادی و ریالی و گردش کالا در فروشگاه و انبار
  • امکان جستجوی سریع کالا با استفاده از بارکد خوان
  • چاپ بارکد به همراه قیمت،کد و سایر مشخصات کالا به جهت کالاها که فاقد بارکد خوان می باشند
  • امکان تعریف پک محصولات لوازم التحریر از طریق مونتاژ کالاها براساس انتخاب مشتری
  • امکان تجزیه یک کالا به چند کالا
  • اعلام سررسید و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
  • نمایش گزارش سود در بازه های زمانی متفاوت، بدهکار و بستانکاری اشخاص به همراه گزارشات متنوع و جامع دیگر
تعریف کالا در نرم افزار هلو

با توجه به تنوع مدلها در فروشگاههای لوازم التحریر میتوان این تنوع را از طریق معرفی گروههای اصلی و فرعی و نام کالا در نرم افزار هلو پوشش داد.

 
تعریف کالا
 

ثبت فاکتور
 راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر

می توان با استفاده از امکان ثبت فاکتورصدور، انواع فاکتور های خرید، فروش، مرجوعی ها و سند مربوط به آنرا در نرم افزار ثبت نمود.

 

 
 

منوی ثبت سند فاکتور

یکی از بارزترین نکات و مزایای نرم افزار هلو، امکان ثبت نحوه تسویه فاکتورها و ثبت اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک میباشد، به نحوی که پس از تایید اولیه فاکتور، نحوه تسویه آن نمایان و پس از ثبت نحوه تسویه حساب فاکتور، اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک درج میگردد.

 

 
 

امکان مونتاژ کالا راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر
با استفاده از امکان مونتاژ در بسته ویژه شغل لوازم التحریر می توان لوازم التحریرهای متفاوت را جهت مشاغل متفاوت، مدارس و … مونتاژ نمود.

 

 

تعریف فرمول مونتاژ

با استفاده از امکان تعریف فرمول می توان جهت مونتاژ لوازم التحریر فرمول تعریف نمود و طبق فرمول مونتاژ را انجام داد.
 

 
امور مالی اتوماتیک

به منظور سهولت در ثبت اسناد حسابداری طراحی شده است که میتوان اسناد حسابداری مانند درآمد، هزینه، پرداخت و دریافت و … از طرف حساب به صورت اتوماتیک با درج مبلغ در نرم افزار ثبت نمود.

 

 

وصول سند بانکی

با استفاده از این امکان میتوان چکهای دریافتی و پرداختی را مدیریت نمود.

 

 

چاپ بارکد

با استفاده از این امکان میتوانیم برای هر کالا بارکد چاپ نماییم و بصورت برچسب برروی پوشاک بچسبانیم و در زمان صدور فاکتور با استفاده از بارکد خوان کالای مورد نظر را در فاکتور جستجو و ثبت نماییم.

 

 
 

گزارش وضعیت انبار

ارائه امکانات و گزارشات متنوعی در زمینه انبار از جمله کاردکس ریالی، تعدادی، گزارش عملکرد کالاها، وضعیت انبار و …

 

 
 

موجودی کالا بر حسب انبارها
 راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر

 

نمایش موجودی کالا با امکان انتخاب انبارهای مختلف


 
 

گزارش فرمول مونتاژ کالا
به همراه امکانات دیگری در راهکار مشاغل فروشگاه لوازم التحریر از قبیل :
  • ثبت مبلغ و درصد پورسانت برای هر واسطه در فاکتور
  • صدور فاکتور با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
  • محاسبه راس فاکتور
  • گزارش فروش ماهیانه و … کاربران
  • معرفی کالا در۳ سطح اصلی، فرعی، نام کالا
  • معرفی ۱۰ قیمت فروش برای هر کالا
  • گزارشات متنوع گردش و کاردکس کالا و انبار براساس تعدادی و ریالی
  • صدور سند به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • استفاده از دستگاه کارت خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  • گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
  • گزارشات فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  • گزارش سود و زیان بصورت لحظه ای و مابین تاریخ
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  • ثبت کلیه عملیات مربوط به چک و تهیه گزارش از آنها
  • اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک
  • راس چک (زمانی و ریالی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست