سلام وقت بخیر امروز به معرقی گزارش خلاصه سند در نرم افزار هلو می پردازیم
از آنجایی که در واحدهای تجاری و بازرگانی روزانه فاکتورها و اسناد مالی زیادی ثبت می شود
لذا باعث ایجاد حجم بالایی از اطلاعات مالی (در قالب سند حسابداری) شده که انتقال اطلاعات آن را هنگام دفتر نویسی سخت و زمان بر می کند .
جهت کاهش حجم اطلاعات و خلاصه سازی و به تبع آن کاهش حجم دفتر نویسی
در نرم افزار هلو می توان از امکانی با نام “ادغام اسناد” جهت نیل به این منظور استفاده نمود .
امکانات ادغام سازی اسناد مالی در نرم افزار هلو شامل موارد زیر است:
۱- امکان انتخاب اسناد بر اساس شماره
۲- امکان انتخاب اسناد بر اساس تاریخ ، شماره ثابت و…
۳- امکان انتخاب اسناد بر اساس (فاکتورهای خرید و فروش و …)
۴-امکان استفاده از شماره ادغامی در گزارشات مالی (دفتر روزنامه ، مرور حساب و ..)
 

خلاصه سند در نرم افزار هلو

کنید خلاصه سند در نرم افزار هلو
بعد از انتخاب این گزینه، فرم خلاصه سند ظاهر می گردد.
اگر گزینه نمایش برحسب حسابهای کل را انتخاب نمایید، کلیه اسناد صادره فقط با در نظر گرفتن سرفصل حسابهای کل و چنانچه گزینه نمایش مطابق ورود سند انتخاب گردد، اسناد صادره با درنظر گرفتن سرفصل حسابهای کل و معین مشاهده خواهند شد.
با انتخاب نمایش خلاصه سند بدون سندهای موقت،کلیه اسناد دائم صادره با درنظر گرفتن سرفصل حسابهای کل و معین به صورت خلاصه گزارشگیری خواهند شد.
درصورتی که بخواهید نام تنظیم کننده وتایید کننده در قسمت پایین گزارش نمایش داده شود گزینه “نمایش نام تنظیم کننده،تایید کننده…”را انتخاب نمایید.
درصورتی که بخواهید گزارش را براساس شماره ادغام شده اسناد مشاهده نمایید گزینه”نمایش براساس شماره ادغام شده اسناد” را انتخاب نمایید.
خلاصه سند در نرم افزار هلو
برای تهیه خلاصه اسناد جهت ثبت در دفاتر قانونی باید از این امکان استفاده نمایید

افزودن امکان

خلاصه سند درنرم افزار هلو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست