در این نوشته به تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو می پردازیم
این امکان برای شرکت های پروژه ای  کاربرد داره در ادامه با روال کار  این نوع شرکت ها آشنا میشویم
اگر شرکتی دو شعبه داشته باشد (دو پروژه) و بخواهد هزینه ها، در آمدها و … را در هر شعبه به طور مستقل داشته باشد
در برنامه فقط یک سرفصل هزینه یا درآمد تعریف نماید، باید از امکان تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو  استفاده نماید.
با تعریف مرکز هزینه می توان سرفصل هزینه را به آن مرکز هزینه اختصاص داد
و سپس یا از سرفصل کلی آن هزینه گزارش گرفت یا در گزارش مرکز هزینه، فقط مبالغ هزینه آن به طور مستقل نمایش داده شود.
 
برای معرفی یک مرکز هزینه جدید باید بر روی دکمه جدید کلیک و نام آن مرکز را وارد کنید.
با کلیک بر روی دکمه اصلاح آن را اصلاح نموده و جهت حذف آن نیز می توانید از دکمه حذف، استفاده نمایید.


تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو
 
میتوانید برای درک بهتر این امکان راهکار مشاغل پیمانکاری را بخوانید

بیشتر بخوانید
راهکار مشاغل پیمانکاری

تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو

امید واریم آموزش تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو  برای شما کاربردی باشد .
در صورتی که میخواهید راجع به این امکان اطلاعات بیشتری کسب کنید با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
 
همچنین می توانیدبرای کسب نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .
 

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ببخشید وقتی هزینه ای رو به مرکز هزینه یا درامدی رو به مرکز درامدی اختصاص میدیم (به وسیله تیک زدن و انتخاب کردن نام اون مرکز) توی گزارشاتمون میاد ینی مشخص میشه که اون سند مربوط به اون مرکز درامد یا هزینه بوده؟ اگر نه چجوری میشه توی گزارشات (مثلا دفتر روزنامه) مشخصش کرد؟ اصلا امکانش هست؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر .
      شما پس از ثبت هر سند که مرتبط با مراکز هزینه یا درآمد باشد در گزارشات اسناد به صورت ستونی تیک مراکز هزینه را فعال کنید .در این گزارش ارتباط هر سند را با مراکز هزینه مشاهده خواهید کرد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست