گزارش تفکیکی تراکنش های مالی در نرم افزار از اصلی ترین نیاز حسابدارن و صاحبان کسب و کار می باشد در این قسمت گزارش دفاتر حسابداری در نرم افزار هلو را آماده کرده ایم.
دفاتر حسابداری در نرم افزار هلو به سه بخش تقسیم میشوند :
۱- کل
۲- معین
۳- تفضیل
 
گزارش تفکیکی تراکنش های مالی در نرم افزار از اصلی ترین نیاز حسابدارن و صاحبان کسب و کار می باشد.
در این قسمت گزارش دفاتر  در نرم افزار هلو
با انتخاب این گزینه، فرم دفاتر حسابداری نمایش داده می شود.
این فرم دارای سه بخش دفتر کل، معین و تفصیلی می باشد.
در این فرم امکانات و شرط های متعددی جهت تهیه گزارشات متنوع در نظر گرفته شده که در هر سه بخش مشترک است.
در این فرم ابتدا در قسمت انتخاب سرفصل مورد نظر سرفصلی که می خواهید از آن گزارش تهیه نمایید را انتخاب و سپس شرط های لازم را تعیین نمایید.
با انتخاب گزینه شرح با توضیحات کل سند، امکان دیگری به نام با توضیحات برنامه ظاهر می شود
که با فعال نمودن آن، درگزارش دفتر انتخاب شده
شرح های تعریف شده توسط کاربر و شرح های پیش فرض نرم افزار
که براساس نوع سند تعریف می شود، نمایش داده خواهد شد.
عدم انتخاب این دو گزینه به منزله عدم نمایش شرحهای تعریف شده توسط کاربر در سندها تلقی خواهد شد.
گزینه نمایش بدون سندهای موقت، برای درنظرگرفتن سندهای دائم در گزارش دفترانتخاب شده منظور گردیده است.
با انتخاب گزینه نمایش به صورت جمع حسابهای کل در یک سطر
در صورتی که در یک سند، ‌از یک سرفصل در چند سطر مختلف استفاده شده باشد،
به هنگام گزارش گیری، مبالغ سطرها را با هم جمع کرده و در یک سطر، مقابل شماره سند مربوطه نمایش می دهد.
با انتخاب گزینه عدم نمایش جمع بد/ بس اولیه ومانده نهایی، مانده بدهکار و بستانکار درگزارشات برای سطرهای منقول از صفحه
درج نخواهد شد و با انتخاب گزینه در صفحه اول، منقول از صفحه قبل، صفر در نظر گرفته شود
درگزارشات، سطر منقول از صفحه قبل، در سطر اول نمایش داده نخواهد شد.
با کلیک بر روی دکمه تهیه گزارش، گزارش دفاتر بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می گردد.
 
گزارش دفاتر حسابداری در نرم افزار هلو

گزارش دفاتر حسابداری در نرم افزار هلو

 
در صورت انتخاب گزینه نمایش کل دفتر، کل دفتر کل، معین یا تفصیلی بدون در نظر گرفتن تاریخ نمایش داده خواهد شد.
با انتخاب گزینه نمایش دفتر در تاریخ  باید تاریخ مورد نظر در کادر مقابل آن درج گردد
تا گزارش دفتر انتخاب شده فقط در آن تاریخ، مشاهده شود.
با انتخاب گزینه های نمایش دفتر ما بین تاریخ  و نمایش مابین شماره سندهای که عملکردی مشابه دارند،
با درج تاریخ یا شماره سندهای مورد نظر، می توانید از دفاتر بین دو تاریخ خاص یا دو شماره سند حسابداری، گزارش تهیه نمایید.
با کلیک بر روی دکمه صورت مغایرت می توانید مغایرت های ایجاد شده را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید
گزارش صورت مغایرت در نرم افزار هلو

امیدواریم گزارش دفاتر حسابداری در نرم افزار هلو براتون کاربردی باشه
در صورتی که هنوز مشکل دارید با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام،من چک رو ثبت میکنم توی گزارش عمومی نمیاد؟میخواستم ببینم چرا؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر .
      در برنامه هلو عملیات ثبت دریافت یا پرداخت چک را باید از پنجره امور مالی ثبت سند کنید و در صورتی که از پنجره ثبت سند دستی اقدام به این موضوع کرده باشید عنلیات وصول و یا خرج چک و عملیات مرتبط را نمیتوانید انجام بدهید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست