اطلاعات وارد شده در سیستم حسابداری مهم ترین بخش هر سازمان و کسب و کاری می باشد
با ذخیره و حفظ اطلاعات نرم افزار هلو در فضای ابری می توانید از آن محافظت کنید
آیا تا به حال به این فکر کرده اید
که اگر مشکلی برای سیستم کامپیوتری شما به وجود بیاید چه اتفاقی برای این اطلاعات می افتد
دلایل زیادی را میتوان شمرد که امنیت اطلاعات را پایین می آورد
از جمله :
ویروس ها – بد افزار ها – باجگیر ها(ویروس های باجگیر) خرابی قطعات – اشتباهات کار بر -حوادث نامترقبه . غیره
امروز در این پست برای شما راه حلی ساده و کاربردی آماه کردیم
تا بتوانید از حفظ اطلاعات خود در زمان حادثه مطمعن باشید
ذخیره و حفظ اطلاعات نرم افزار هلو در فضای ابری دراپ باکس
نرم افزار و سرویس دراپ باکس می توانید به سادگی با ذخیره اطلاعات در فضای ابری خسارات ناشی از دست رفتن اطلاعات رو جبران کند
برای استفاده از سرویس دراپ باکس شما ابتدا باید یک اکانت در این سایت داشته باشد
در مرکز سایت دراپ باکس بخش ثبت نام رو مثل عکس پایین اطلاعات رو وارد کنید
یا اگر اکانت جی میل دارید میتوانید بدون ثبت اطلاعات وارد سایت شوید
بعد از ثبت نام و ورود به سایت بر روی اکانت خود کلیک کلیک کنید
و در منوی باز شده بر روی گزینه install کلیک کنید
وارد صفحه دانلود دراپ باکس می شوید
و با کلیک کردن بر روی دکمه دانلود نرم افزار دراپ باکس رو دانلود کنید
فایل نصب رو اجرا کنید و منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شه
بعد نصب و اجرای نرم افزار این صفحه برای شما باز می شود
در این قسمت ایمیل و پسورد ای که در زمان ثبت نام وارد کرده اید رو وارد میکنید و دکمه SIGN IN رو میزنید
نرم افزار دراپ باکس یک آیکون در تسک بار ویندوز ایجاد می کند
با کلیک بر روی آیکن دراپ باکس یه صفحه باز میشود و فقط کافیست که بک آپ نرم افزار هلو رو در اون قرار بدید تا اطلاعات شما برای همیشه در سرور های امن دراپ باکس باقی بمونه
بیشتر بخوانید
آموزش بک آپ گرفتن از نرم افزار هلو
ذخیره و حفظ اطلاعات نرم افزار هلو در فضای ابری
امید واریم با استفاده از این آموزش بتوانید از اطلاعات خود بیشتر مراقبت نمایید.
در صورت نیاز میتوانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرد .