سلام.تو این پست به خطا کد ۱۳ در نرم افزار هلو و راه و روش رفع اون می پردازیم.
این خطا به این دلیل رخ میده نرم افزار هلو موقع اجرا شدن قادر به شناسایی قفل سخت افزاریتون نیست.این اتفاق به دو دلیل رخ میده:
۱-قفلتون سوخته
۲-قفل سالمه ولی توسط ویندور شناسایی نشده.
اگر حالت اول اتفاق افتاد راهش اینه که قفلتون رو بفرستید نمایندگی سراج سبز تا تعویض بشه.

نکات مهم در مورد تعویض قفل سوخته

۱-اگر نرم افزار شما اعتبار پشتیبانی داشته باشه تعویض قفلتون مشمول گارانتی محسوب میشه و هزینه ای براتون نداره.برای اینکه بدونید نرم افزار تون اعتبار پشتیبانی داره یا نه اینجا رو کلیلک کنید.
۲-اگر قفلتون شکسته باشه شامل گارانتی محسوب نمیشه.
۳-اگر اعتبار پشتیبانیتون تموم شده جهت تمدید یکساله اعتبار پشتیبانی به منوی تمدید اعتبار پشتیبانی برید.
۴-قبل از ارسال قفل با کارشناسان ما هماهنگی های لازم رو انجام بدید.
و اما حالت دوم:
اگر قفل توسط ویندوز شناسایی نشده شما در قسمت Device Manager ویندوزتون با این حالت مواجه میشید:

خطا کد ۱۳ در نرم افزار هلو

در اولین قدم قفل رو از پورت USB جدا کنید و به یک پورت دیگه وصل کنید.امکان برطرف شدن مشکل تا حدی هست.
در صورت عدم رفع مشکل باید به صورت دستی و از طریق نرم افزار هلو درایور مربوط به قفلتون رو نصب کنید.برای نصب درایور طبق تصاویر عمل کنید.
از داخل سی دی نرم افزار هلو طبق عکسها مسیر رو پیش برید.
 


 

اگر مشکلی تو نصب نباشه و درست انجام بشه Device Manager به این حالت در میاد:

یادتون نره که همیشه آخرین نسخه از نرم افزار رو داشته باشید.برای دانلود آخرین نسخه از نرم افزارتون به اینجا بروید.

امیدواریم این پست کارساز بوده باشد.در صورت عدم رفع مشکل با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
همچنین می توانیدبرای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست