شرکت جی ام وت گروپ Jmvet

شرکت جی ام وت گروپ Jmvet در سال ۱۳۸۸ با هدف ارائه خدماتی نو به علاقه مندان حیوانات خانگی در تهران بنیان گذاری گردیده است.

نگاهی اجمالی به شرکت جی ام وت گروپ Jmvet

از همان ابتدا هدف اصلی شرکت کسب نمایندگی انحصاری از بهترین و شناخته شده ترین کمپانی ها و برندهای معتبر جهان تعیین گردید و همواره سعی نموده ایم تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت فوق العاده بالا و دارای بالاترین استانداردها را همگام با بهترین کشورهای دنیا در ایران عزیز تقدیم به دوستان چهارپایمان نماییم. انجام دقیق ترین نظارت ها و بررسی ها و انجام آزمایشات مختلف بر روی نمونه محصولات قبل از کسب نمایندگی سبب شده تا در انتخاب های خود بسیار موفق بوده و بتوانیم محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا را عرضه نماییم و بدین وسیله ضامن سلامتی و رفاه حیوانات خانگی باشیم. در راستای انجام وظایف مان و به منظور اطلاع رسانی هرچه بیشتر به علاقه مندان به حیوانات خانگی J.M Vet Group اقدام به تهیه بروشورهای فارسی، نمونه های رایگان محصولات و مرکز خدمات پس از فروش نموده است تا با به کارگیری جدیدترین ترین ابزارهای روز دنیا و بهترین متخصصین در این زمینه همواره بتوانید جوابگوی نیاز حیوانات خانگی بوده و پاسخگوی سئوالات و مسائل شما عزیزان در این زمینه باشد.

شرکت جی ام وت گروپ Jmvet

در بخش های مختلف وب سایت این مجموعه می توانید با محصولات و خدمات J.M Vet Group آشنا شوید و می توانید سئوالات و یا سایر مسائل در مورد حیوانات خانگی خود را با متخصصین  در میان بگذارید. همچنین می توانید مشخصات مراکز فروش محصولات این شرکت را جستجو کرده و از مشخصات نزدیکترین مراکز فروش به خود مطلع شوید. ما مطمئنیم که به راحتی می توانید تمامی نیازهای حیوانات خانگی خود را در لیست محصولات بیابید.

J.M Vet Group نماینده انحصاری ۱۰ کمپانی معتبر از کشور های آلمان ، ایتالیا ، بلژیک، هلند ، کانادا و ترکیه میباشد. این مجموعه پیشرو با دارا بودن امکاناتی از قبیل ۳۶۰۰ متر انبار مکانیزه، ناوگان پخش سیستماتیک ، دپارتمانهای بازرگانی، فروش، توزیع، بازاریابی و خدمات پس از فروش مفتخر است به عنوان بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده محصولات حیوانات جوابگوی کلیه نیاز های کلینیک ها و داروخانه های دامپزشکی، پت شاپ ها و دیگر فعالان در صنعت حیوانات خانگی و غیر خانگی در ایران باشد.
مشاهده وبسایت این مجموعه

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • 0v1BKIKWyxJEY9axZ
    1402-04-04 19:36

    R7dR8JVzInxZHQZqXGfcuFvVxV1OUZ9sRtAwOuUc3HOaP2KJIamxwiNqv8zTK3esnlfFfzK5IMYUPjTzMEDGaTiw9Ww4jSWoJVtiz1qebmbMl0Z2SWPqXyEh4t19GeaSHSvq

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.