فست فود منهتن گریل تهران تجریش

 
فست فود منهتن گریل تهران تجریش

رستوران منهتن گریل در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد.این رستوران ابتدا با انواع ساندویچ هایی که با نان جو ارائه می کرد معروف شد. ساندویچ هایی که به لحاظ شکل و طعم با تمام رستوران های دیگر تفاوت دارد. مرغ و گوشت داخل این ساندویچ ها گریل می شوند و بعد به روش خاصی داخل دستگاه گریل قرار می گیرد تا تردی و لذت ساندویچ چند برابر شود. همچنین در کنار همه این مراحل طعم و مزه سس های کلیه محصولات این رستوران که با فرمول انحصاری تهیه می شوند هم از همان روزهای ابتدایی به سر زبان ها افتاد .سپس انواع غذاهای دیگر را مثل پیتزا و برگر، به منوی خود افزود .

توجه به تازگی مواد اولیه و بهداشت محیط آشپزخانه جزو مهمترین اصول رستوران منهتن گریل است. بطوریکه مدیر این رستوران به صورت پیوسته و مداوم در به روزرسانی خود با استانداردهای کیفیتی روز دنیا در این زمینه ها تلاش می کند. به خاطر همین می توانید مطمئن باشید تمامی غذاهای ارائه شده در این رستوران صد در صد سالم و البته مناسب رژیم غذایی خاص شماست. از دیگر ویژگی های غذاهای  رستوران، سبک بودن و بالا بودن ارزش غذایی آنهاست.

فست فود منهتن گریل تهران تجریشفست فود منهتن گریل تهران تجریش

فست فود منهتن گریل تهران تجریش

رستوران منهتن بعد از گذشت یک سال سالن خود را با ظرفیت ۲۵ نفر افتتاح نمود.و  بنا بر استقبال فراوان مشتریان عزیز، اواخر سال ۱۳۹۳ ظرفیت خود را افزایش داد و فضایی جدید به سالن فعلی خود اضافه کرد تا احساس رفاه بیشتر برای مشتریان وفادارش ایجاد کند.

مدیریت منهتن گریل در طراحی داخلی رستوران همواره سعی در این داشته که فضایی فنسی و هیجان انگیز ایجاد کند که به محض ورود حس هیجان  و انرژیِ شهرِ همیشه بیدارِ منهتن را تداعی کند تا دوستان منهتنی نهایت لذت را در مدت حضورشان ببرند.

 
 
مشاهده وبسایت این مجموعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.