تكرار در ورود كالا در نرم افزار هلو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. کار با نرم افزار هلو
  4. chevron_right
  5. تكرار در ورود كالا در نرم افزار هلو

تكرار در ورود كالا در نرم افزار هلو

 
مي توانيد در صورت جابه جايي، يک گروه اصلي يا گروه فرعي و يا کالاي آن را به گروه ديگرمنتقل كنيد. به اين صورت که گروه مورد نظر كه مي خواهيد جابجا نماييد را انتخاب نموده و از مسير اوليه به مسير مورد نظر منتقل نماييد.
براي استفاده از اين امكان، از مسير عمليات مرتبط به کالا/ تعريف کالا/ تکرار در ورود کالا اقدام نماييد.
 
مي توانيد در صورت جابه جايي، يک گروه اصلي يا گروه فرعي و يا کالاي آن را به گروه ديگرمنتقل نماييد. به اين صورت که گروه مورد نظر كه مي خواهيد جابجا نماييد را انتخاب نموده و از مسير اوليه به مسير مورد نظر منتقل نماييد. به عنوان مثال:
 

  • شما مي خواهيد گروه اصلي جديدي ايجاد نماييد که دقيقا شامل کالاها و گروههاي فرعي موجود در گروه اصلي اي باشد که قبلا ايجاد کرده ايد. در اين صورت، گزينه اول يعني “يک گروه اصلي جديد با تمام ويژگيها، به نام—-  به سيستم اضافه شود” را انتخاب نماييد.

 

  • اگر بخواهيد گروه فرعی جديدي ايجاد نماييد که دقيقا شامل کالاهای موجود در گروه فرعی اي باشدکه قبلا ايجاد کرده ايد، بايد گزينه دوم يعني “يک گروه فرعي جديد با تمام ويژگيها، به نام—-  به سيستم اضافه شود”، را انتخاب نماييد.

 

  • در صورتي كه بخواهيد کالای جديدي ايجاد نماييد که قبلا در گروه اصلی و فرعی ديگری ايجاد کرده ايد، بايد گزينه اول يعني “يک نام كالا جديد با تمام ويژگيها، به نام—-  به سيستم اضافه شود” را انتخاب نماييد.

 
تكرار در ورود كالادرنرم افزار هلو
 
تكرار در ورود كالادرنرم افزار هلو
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستا گرام ما بپیوندید
برای کسب اطلاعات بیشتر بهکانال تلگرام ما بپیوندید.

guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x