رفع خطای ۵۰۱۷ در زمان نصب نرم افزار هلو

در این پست برای شما نحوه رفع خطای ۵۰۱۷ در زمان نصب نرم افزار هلو رو در این پست آماده کرده ایم  با ما همراه باشید.
در صورتی که شما برای اولین بار نرم افزار هلو رو بر روی سیستم نصب می کنید .
در یکی از مراحل نصب نرم افزار عدم بر قراری ارتباط نرم افزار با بانک اطلاعاتی موجب می شود این خطا نمایش داده میشود .

  • در صورتی که در هنگام نصب نرم افزار بر روی ویندوز ۱۰ این خطا را مشاهده کردید :

بیشتر بخوانید
آموزش نصب نرم افزار هلو بر روی ویندوز ۱۰

 
رفع خطای ۵۰۱۷ نصب نرم افزار هلو

رفع خطای ۵۰۱۷ نصب نرم افزار هلو

 
لطفا توجه بفر مایید ظاهر شدن این پیغام به این معنی است که ارتباط با بانک اطلاعاتی برقرار نگردید.
برای حل این مشکل برنامه نصب پس از اتمام سیستم شما را دوباره راه اندازی می نماید .
اگر با این عملیات مشکل مرتفع نگردید لطفا در بخش پرسش و پاسخ بخش آموزش موارد مربوط به حذف و نصب SQL را مطالعه بفرمایید .
 

بیشتر بخوانید
آموزش نصب SQL SERVER 2008 R2 مناسب ویندوز ۱۰ 

 
امیدواریم این پست کارساز بوده باشد.
در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات و نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام  یا تلگرام ما بپیوندید .

12 پاسخ

  1. سلام
    من دوتا نرم افزار حسابداری دارم و هلو اس کیو ال دوم میشه خطای ۵۰۱۷ میده باید چطوری رفعش کنم ؟

  2. سلام،من از ویندوز۷استفاده میکنم واین خطای۵۰۱۷رو میده موقع نصب،آیارفع مشکلش مث ویندوز۱۰میباشد،نسخه آموزشی

  3. سلام من این نرم افزارو تازه خریدم در مرحله نصب خطای ۵٠٣۴ رو میاره نصب قطع میشه چیکار کنم

    1. اگر در هنگام نصب برنامه با این خطا مواجه هستید به دلیل هست که نرم افزار بانک اطلاعاتی بر روی سیستم شما نصب نمیگردد.به دنبال علت عدم نصب sql بر روی سیستمتان باشید

  4. سلام در هنگام اجرا نمودن برنامه هلو پیغام ۴۲۵ اشکال در برقراری ارتباط با بانک میدهد. لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و خسته نباشید خدمت شما به همراه خطای ۴۲۵ متنی رو نشون میده که نمایانگر نوع خطا هست
      با شرکت تماس بگیرید همکاران راهنمایی کنند

  5. با سلام
    من نرم افزار هلو کد 11 نسخه 7.6 رو دارم الان مدتیه وقتی میخوام یک سرفصل جدید تعریف کنم این ارور رو میده Table Sarfasl: field ‘Type’ not found
    ,نرم افزارم کلا حذف کردم دوباره نصب کردم حتی قبل از اینکه اطلاعاتمو دوباره بازیابی کنم امتحان کردم باز هم همین مشکل رو داشت لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

    1. با سلام مشترک گرامی ،
      ابتدا شما نسخه برنامه هلو را به ورژن 7.78 ارتقا دهید ..نسخه شما خیلی قدیمی میباشد .
      جهت دریافت نسخه جدید با شماره 02188541822 تماس بگیرید .

پاسخ دادن به محسن لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های مرتبط