یکی از مهمترین بخش های کار حسابداری ذخیره و نگهداری اطلاعات آن می باشد در این پست نحوه تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو را یاد خواهید گرفت .
بخش اول تهیه نسخه پشتیبان
۱- از منوی امکانات/اطلاعات پایه گزینه تهیه و بازیابی کپی پشتیان را انتخاب کنید.
نحوه تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان در نرم افزار هلو
۲-از پنجره باز شده گزینه تهیه نسخه پشتیبان را انتخاب کنید.
۳-در این پنجره مسیری که می خواهید فایل پشتیبان در آن ذخیره شود را انتخاب کنید.این مسیر به صورت پیش فرض داخل پوشه Holoo.bak موجود در مسیر نصب نرم افزار هلو خواهد بود که می توانید آن را تغییر دهید.پیشنهاد میکنیم فایل بکاپ را در جایی به غیر از دسکتاپ و یا درایو C ذخیره کنید.
۴-در پایان عملیات تیک سبز رنگ را بزنید.
۵-اگر تمایل به رایت کردن فایل بر روی سی دی را دارید در این قسمت تیک سبز رنگ را بزنید.در غیر این صورت ضربدر قرمز…
بخش دوم بازگردانی نسخه پشتیبان
۱- از منوی امکانات/اطلاعات پایه گزینه تهیه و بازیابی کپی پشتیان را انتخاب کنید.
۲-از پنجره باز شده گزینه بازگرداندن نسخه پشتیبان را انتخاب کنید.
۳-توجه داشته باشد با بازگرداندن فایل پشتیبان ، اطلاعات داخل آن “جایگزین” اطلاعات قبلی خواهد شد و به آن اضافه نمی گردد.جهت رعایت احتیاط قبل از بازگرداندن فایل پشتیبان از اطلاعات فعلی یک بکاپ تهیه فرمایید.
۴-در انتهای عملیات تیک سبز رنگ را بزنید.
۵-نرم افزار به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد و پس از اجرای مجدد همراه با اطلاعات موجود در بکاپ بازگردانده شده در دسترس خواهد بود.
امیدواریم این پست کارساز بوده باشد.در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات و نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید .
25 پاسخ
سلام من میخوام نرم افزار رو از روی لپ تاپ انتقال بدم به ی سیستم دیگه ،چکار باید انجام بدم
سلام . من دوتا سیستم حسابداری هلو دارم با کد های متفاوت متاسفانه دسترسی به سی دی یکیشون ندارم قفل و بکاپم موجوده میتونم بکاپمو روی نرم افزار دومم که اونم هلو هست فقط با کد متفاوت تست کنم؟
سلام.خسته نباشید آیا میشه سندهای پاک شده در نرم افزار هلو رو برگردوند حتا اگه بک آپ نگرفته باشم؟
سلام
متاسفانه اطلاعات در نرم افزار هلو به صورت رونویسی شده هستند و در صورت حذف اطلاعات و در صورت نداشتن بک آپ سند های حذف شده قابل دسترسی نخواهد بود.
فقط در نرم افزار هلو با داشتن امکان کنترل عملکرد کاربران میتوان از عملکرد و نوع سند آگاه شد که چه کسی در چه زمانی آن را حذف نموده است و جزئیات سند قابل دسترس نخواهد بودو.
سلام وقت بخیر
من ویندوز عوض کردم و نرم افزار رو نصب کردم
الان میخوام اطلاعات قبلی رو برگردونم که تو صفحه اصلی هلو هیچ گزینه ای نیست
صفحه خالیه خالیه
حتی پنجره هایی که مربوط به اطلاعات اول دوره باشه نیست
چیکار باید انجام بدم
ممنون
سلام
نرم افزار به صورت صحیح نصب نشده است، با نمایندگی تماس بگیرید
88541822
سلام من سیستم خودمو عوض کردم و بکاپی که دارم از حسابداریم بکاپه خودکار هستش و وقتی می خوام روی سیستم جدیدم وارد کنم میگه این بگاپ برای شخص دیگری می باشد و نمی تونم بازگردانی کنم ممنون میشم کمکم کنید
سلام .
این پیغام به دو دلیل به شما داده میشود
1 – اینکه بک آپ شما خراب است و قابل خواندن نباشد
2 – به این دلیل که در سیستمی که با آن بک آپ تهیه شده همراه با سریال تهیه شده باشد که طبعا روی همان سریال بازگردانی خواهد شد
سلام و وقت بخیر,من میخوام اطلاعاتمو بر روی سی دی ذخیره کنم یعنی پشتیبان بگیرم وقتی مسیر فایل میدم میگه فضا کافی نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.با تشکر
سلام .وقت بخیر .
این خطا ممکن هست بخاطر ازدیاد بک آپ ها یا پر بودن درایو محل ذخیره باشد . در آدرسی دیگر ذخیره بک آپ را انجام بدهید و بعد آن را رایت کنید
سلام
من قبلا نرم افزار هلو رو ویندوز xp داشتم
الان میخوام سیستمم رو عوض کنم و ویندوز 10 رو نصب کنم
سوالی که داشتم اینه که الان که من باید بجای MSDE از SQL Server 2012 استفاده کنم، در برگرداندن اطلاعات بک آپ مشکلی پیش نمیاد؟
سلام . وقت بخیر .
پیشنهاد میکنم از ورژن sql2008 استفاده کن و مشکلی هم نخواهید داشت .البته sql2012 هم خوب هست اما چون دیتای شما بر روی msde 2000 هست در sql 2012 اتچ نخواهد شد و لازمه که یکبار در ورژن 2008 باز شود و بعد در 2012 قابل استفاده خواهد بود
سلام سیستم نرم افزار هلو من بهم ریخته وقتی سند میزنم و گزینه تایید رو کلیک میکنم پیغام میده که آیا میخواهید از فرم خارج شوید درصورت خروج سند حذف میشود و الان یکی از سندام حذف شده باید چیکار کنم؟
به پشتیبانی زنگ زدم خیلی شلوغه خط
سلام وقت بخیر .
بعضی از این ایراد ها با ارتقا ورژن رفع میشود اگر ورژن شما 8.12 نیست این ورژن را تهیه کنید .
مطلب دیگه اینکه گاهی ویندوز باعث این گونه خطا ها میشود و سلامت ویندوز خود مطمئن شوید
در صورتی که سندی حذف شده است با بازگردانی نسخه پشتیبان میتوانید سند را مشاهده و ادامه کار را انجام بدهید . در نظر داشته باشید که بازگردانی نسخه پشتیبان اطلاعات فعلی شما را حذف خواهد کرد .
سلام خسته نباشید من ویندوز کامپیوتر عوض کردم نرم افزارو دوباره نصب کردم بکاپ گروهی گرفتم مراحل بازیابی رو هم انجام دادم فقط یک مشکل دارم اینه که فقط اخرین سال مالی میاد ولی سال های قبل اضافه نشد لطفا بگین من چجوری میتونم سال های قبل هم بازیابی کنم مرسی
سلام وقت بخیر .
سال مالی گذشته باید در مسیر نصب برنامه ایجاد شود .
پوشه های زیر را ایجاد کنید .
OLDyear\data1\96
و در داخل آن فایل های Holoo_Log.LDF و Holoo_Data.MDF را کپی نمایید .
پس از اجرای برنامه و ورود به سال مالی گذشته . بک آپ اطلاعات مربوطه را بازگردانی کنید .
سلام پیغام این
Nnrecoverable I\O error occurred on file D:\TNC Software\Holoo\Holoo\Holoo\Holoo\Datasql\Data1\Holoo_Data.mdf
سلام با توجه به مسیر نصبی نرم افزار
D:\TNC Software\Holoo\Holoo\Holoo\Holoo\Datasql\Data1\Holoo_Data.mdf
که در خطا ذکر کردید
اولین پیشنهاد میشه از طریق سی دی نصب نرم افزار در بخش ابزار های کمکی گزینه تهیه نسخه پشتیبان اقدام کنید و بعد از اون مجدد نرم اقزار رو نصب کنید
سلام شماره ای ک دادید اشتباه شماره ای ندارید ایمو داشته باش
شماره تماس شرکت 02188541822 می باشد
خیر تنها در تلگرام فعالیت داریم با همین شماره
09371014045
سلام من موقع بکاپ گیری پیغام۴۳۲ برام میاد یک بانک اطلاعاتیم میش بکاپ بگیرم یکی دیگش نمیش بکاپ بگیرم راهنمایی کنید ممنون میشم
با سلام لطفا متن کامل خطا رو بگید یا تصویر اون رو به شمار 03971014045 تلگرام کنید
سلام
وقت بخیر
من کلا سیستم (کیس)حسابداریم رو عوض کردم و ویندوز 7 نصب کردم و ویندوز سیستم قبلیم XP بود حالا بعد از نصب و باز یابی پشتیبانی نرم افزار را که اجرا میکنم کلیه حسابها درستن ولی زمانی که در قسمت گزارشات نمایش به صورت فاکتور را میزنم و نام یک مشتری را انتخاب میکنم پیغام میده که یافت نشد برای همه مشتری هام این مشکل است اگه راهنماییم کنید ممنون میشم از طریق جیملم ممنون . الان دو تا سیستم رو دارم اگه نیازی است فایلی انتقال بدم بازم ممنونم. Gmail:hornet3824020@gmail.com
سلام وقت شما هم بخیر
موردی که شما میفرمایید قالبا با بازگردانی بک آپ نباید شما مشکلی داشته باشید و همه اطلاعات شما باید بازگردانی شده باشد اما اینکه میفرمایید که فاکتوهای فروش را نمایش نمدهد دو حالت وجود دارد
1- از معین حساب اشخاص هم گزارش بگیرید در صورتی که در معیت اشخاص یا اسناد حسابداری هم این مشکل را دارید در واقع اطلاعاتی که بازگردانی شده است دیتای درستی نیست و بک آپ صحیح را بازگردانی نکرده اید .
2- اگر اطلاعات اسنادی شما صحیح می باشد شما در هنگام گزارش فاکتور شرطی را فعال نموده اید که باتوجه به آن شرط داده ای برای نمایش وجود ندارد مثالا در شروط شما بر اساس منطقه ای خواص یا کالای خواصی گزارش را میگیرید که داده ای برای نمایش وجود ندارد .
در صورتی که هیچ یک از موارد بالا صادق نیست لازم هست بک آپ خود را برای نمایندگی ارسال نمایید تا همکاران کارشناس آن را برسی نمایند .