نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help (ارتقاء آنلاین)

[vc_row columns=”1″][vc_column][vc_column_text]

نحوه نصب ، راه اندازی و استفاده از نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی آنلاین هلو در ابتدا می بایست عضویت خود را در مای هلو تکمیل نمایید.
تمامی مشتریانی که دارای یک سریال معتبر از محصولات نرم افزار هلو باشند می توانند در سایت پشتیبانی عضو شوند.
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
کد فعالسازی و نصب نرم افزار SmartHelp:
برای دریافت کد فعالسازی سریال خود می بایست کد فعالسازی آن سریال را در اختیار داشته باشید.
به همین جهت در ابتدا می بایست نرم افزار خدمات هوشمند (SmartHelp)
را دانلود و در کامپیوتری که نرم افزار هلو و یا هلیا در آن قراردارد نصب نمایید.
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
پس از نصب نرم افزار بروی آیکون آن بروی صفحه دسکتاپ خود کلیک نمایید.
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
نکته مهم:
توجه داشته باشید قفل نرم افزار ( دانگل USB )می بایست به کامپیوتر متصل باشد.
پس از اجرای نرم افزار خدمات هوشمند، صفحه ذیل را مشاهده خواهید نمود.
در این صفحه کد فعالسازی شما مرتبط با سریال نرم افزار شما قرار داده شده است.
مدنظر داشته باشید این کد ۱۰ رقم بوده و منحصر به سریال فوق میباشد.
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
نکته مهم:
در صورتی که به هر علتی به صورت مستقیم به این صفحه منتقل نشدید، می توانید از طریق آیکون فعالسازی خدمات به کد فعالسازی دسترسی یابید.
با کلیک بروی دکمه “فعالسازی اشتراک خدمات” در صورت اتصال به اینترنت به صورت مستقیم به پشتیبانی آنلاین هلو و صفحه عضویت منتقل خواهید شد.
در این صورت نیازی به ورود سریال نرم افزار و کد فعالسازی نخواهید داشت.
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
پس از اجرای موفق برنامه و فعالسازی آن می توانید با فشردن دکمه های مختلف طبق عکس زیر کارهای مختلفی انجام دهید.
۱-ارتقاء نرم افزار هلو به آخرین نسخه و ثبت آخرین تغییرات و کیتهای اضافه شده بر روی قفل
۲-نصب نرم افزار داشبوردمدیریتی
۳-ارتقاء نرم افزار خدمات هوشمند به آخرین نسخه
نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help
توجه داشته باشید که پروگرام کردن قفل و رجیستر کردن آخرین نسخه از این طریق فقط بر روی قفل نرم افزارهای سینگل (تک کاربر) و بدون شغل می باشد.
چنانچه نرم افزار تک کاربر همراه با کیت شغل و یا نرم افزار تحت شبکه دارید با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نرم افزار خدمات هوشمند هلو Smart Help

دانلود نرم افزار خدمات هوشمند Smart Help

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

14 پاسخ

  1. اینکه می گن به راحتی کمک می کنیم همش الکی هست من بعد از 7 سال استفاده از نر افزار هلو و هر ساله تمدید پشتیبانی و پرداخت هزینه پشتیبانی الان مشکل فراموشی رمز ورود دارم برای بازیابی میگن بایستی 3 میلیون بدی تا برات بازیابی کنیم هرچی بهشون میگم من ورشکست شدم مغازه را جمع کردم الانم این مبلغ و ندارم بدم فقط با یکی از طلبکارها به مشکل خوردم بایستی وارد نرم افزار بشم کسی توجه نمی کنه و فقط و فقط میگن بایستی 3 تومنو بدی حالت هی من بگم به هرکه می پرستید ندارم کسی گوش نمی کنه بجای شعار هلو می بایست بنویسند هلو کلا پولکی حتی برای کسانی که سالها مشترکش بودن و حق اشتراک پشتیبانی پرداخت کردن

  2. سلام دوستان اینها همش حرفه برای دریافت کلمه عبور در هر صورت باید هزینه پشتیبانی بدی وگرنه هیچ کسی جوابگونیست میگن اول پشتیبانی رو فعال کن بعد کلمه عبور یا هر خدمات دیگر رو انجام میدیم

    1. سلام وقت شما بخیر
      ما متوجه ناراحتی شما از این بابت هستیم و توضیحات لازم را به شما خواهیم داد تا مشکل رفع شود.
      – تمدید نرم افزار هلو اجباری نیست، و اعلام کلمه عبور نرم افزار به شما بدون پرداخت هزینه ای انجام خواهد شد.
      – در هر محصولی از نرم افزاری یا سخت افزاری در دنیا ممکن هست که ایرادی وجود داشته باشد. شرکت های معتبر و قوی همیشه سعی کرده اند با ارائه راهکار مشکلات را مرتفع کنند. شرکت تولید کننده نرم افزار هلو(طرفه نگار) نیز روش های متفاوتی را در دسترس قرار داده است.
      روشهای دریافت کلمه عبور
      1- تماس باشماره 23067 مرکز حمایت از مشتری، همکاران این قسمت شما را کمک خواهند کرد تا کلمه عبور دریافت کنید.
      2- شما با ورود به دامنه https://myholoo.ir/ و ثبت نام در آن میتوانید به صورت مستقیم و هر زمان اقدام به دریافت کد نمایید.
      3- تماس با نمایندگی های نرم افزار، نمایندگی های نرم افزار می توانند به شما کد عبور را ارئه بدهند.
      4- استفاده از نرم افزار smsrt help، این روش به عوامل متعددی مربوط هست که به نتیجه برسد .
      در نظر داشته باشید شرکت طرفه نگار بخاطر رفع کلمه عبور مکرر، ورژن 8.42 را ارائه کرده است که شما می توانید با مراجعه به دفاتر نمایندگی های نرم افزار اقدام به دریافت ورژن کنید و این کار هزینه ای ندارد.
      ما به شما پیشنهاد می کنیم ورژن رایگان 8.42 را دریافت کنید و ارتقا نرم افزار و به روز رسانی قفل سخت افزاری خود را انجام بدهید.
      کلمه عبور مکرر دلایل دیگری هم دارد، مانند سند ثبت شده به تاریخ آینده و به هم ریختگی تاریخ ویندوز، لطفا از صحت این موارد مطمئن باشید.
      در پایان مجموعه طرفه نگار تلاش کرده است که مشکل کلمه عبور را با روشهای موجود برطرف نماید و لازم هست شما یکی از مسیر های فوق را پیگیری کنید.
      موفق باشید.

  3. آدرسهایی که شما داده اید جز سرگردانی واعصاب خراب کنی چیزی در بر ندارد و ردگم کنی است و نیت اصلی شما این است که مشتری را خسته کنید تا مجبور شود به شما هزینه بپردازد گناه ما چیست که از شما برنامه خریدیم چرا هرسال ما را مجبور به پرداخت هزینه اضافی میکنید ؟آقایون به ضاهر محترم من همان برنامه ای که خریدم برایم کافی است و نمیخواهم بروز رسانی کنم ولی شما مرا مجبور به باج دادن میکنید و درست سر یکسال برنامه را قفل میکنید تهدید نمیکنم ولی چنانچه این مشکل من حل نشود جریان را به جراید کثیرالانتشار میکشانم و حتما هم از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد تلفن تماس من 09133591041

    1. سلام وقت شما بخیر
      ما در نمایندگی سراج سبز به شما حق میدهیم که از مشکل پیش آمده ناراحت باشید و توضیحات لازم را به شما خواهیم داد تا مشکل رفع شود.
      – تمدید نرم افزار هلو اجباری نیست، و اعلام کلمه عبور نرم افزار به شما بدون پرداخت هزینه ای انجام خواهد شد.
      – در هر محصولی از نرم افزاری یا سخت افزاری در دنیا ممکن هست که ایرادی وجود داشته باشد. شرکت های معتبر و قوی همیشه سعی کرده اند با ارائه راهکار مشکلات را مرتفع کنند. شرکت تولید کننده نرم افزار هلو(طرفه نگار) نیز روش های متفاوتی را در دسترس قرار داده است.
      روشهای دریافت کلمه عبور
      1- تماس باشماره 23067 مرکز حمایت از مشتری، همکاران این قسمت شما را کمک خواهند کرد تا کلمه عبور دریافت کنید.
      2- شما با ورود به دامنه https://myholoo.ir/ و ثبت نام در آن میتوانید به صورت مستقیم و هر زمان اقدام به دریافت کد نمایید.
      3- تماس با نمایندگی های نرم افزار، نمایندگی های نرم افزار می توانند به شما کد عبور را ارئه بدهند.
      4- استفاده از نرم افزار smsrt help، این روش به عوامل متعددی مربوط هست که به نتیجه برسد .
      در نظر داشته باشید شرکت طرفه نگار بخاطر رفع کلمه عبور مکرر، ورژن 8.42 را ارائه کرده است که شما می توانید با مراجعه به دفاتر نمایندگی های نرم افزار اقدام به دریافت ورژن کنید و این کار هزینه ای ندارد.
      ما به شما پیشنهاد می کنیم ورژن رایگان 8.42 را دریافت کنید و ارتقا نرم افزار و به روز رسانی قفل سخت افزاری خود را انجام بدهید.
      کلمه عبور مکرر دلایل دیگری هم دارد، مانند سند ثبت شده به تاریخ آینده و به هم ریختگی تاریخ ویندوز، لطفا از صحت این موارد مطمئن باشید.
      در پایان مجموعه طرفه نگار تلاش کرده است که مشکل کلمه عبور را با روشهای موجود برطرف نماید و لازم هست شما یکی از مسیر های فوق را پیگیری کنید.
      موفق باشید.

  4. ما یک اشتباهی کردیم از شما برنامه حسابداری خریدیم و شما هر یک سال یک بار ما را مجبور میکنید هزینه بپردازیم در حالی که نه نیاز به پشتیبانی داریم و نه به روز رسانی . چگونه باید از این مشکلات عبور کنیم؟

  5. براي ارتقائ چيكار بايد بكنم؟ هيچ گزينه اي كار نميكنه .نه كلوپ مشتريان نه نرم افزار اسمارت هلو

    1. سلام
      اگر نرم افزار هلو شما دارای کارت هوشمند SLM هست با همکاران ما در دفتر نمایندگی هلو تماس بگیرید تا برای شما فایلهای ارتقا را ارسال کند و شما را راهنمایی کنند.
      اگر نرم افزار شما دارای قفل سخت افزاری هست پیشنهاد میکنیم به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه کنید، هم DVD ورژن جدید را دریافت کنید و هم قفل را به روز رسانی کنید.

  6. سلام سیستم بنده اینترنت قوی دارد ولی اسمارت هلپ هشدار میدهد عدم برقراری اینترنت چیکار باید بکنم

    1. سلام وقت بخیر
      در این تاریخ سامانه های شرکت مرکزی نرم افزار هلو دچار اختلال هست. امید داریم به زودی این مشکلات رفع شود.

  7. با سلام لینک دانلود برنامه خرابه. لطفا راهنمای بفرمایید متشکرم

    1. سلام مصطفی
      با عرض پورش، سایت در حال به روز رسانی هست و به زودی آخرین ورژن Smart Help را برای دانلود قرار خواهیم داد.

پاسخ دادن به مصطفی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های مرتبط